Haväng

Obalans

Posted in Allmänt, Media by Jonas on 09 augusti 2008

Jag har hamnat i någon form av obalans sedan jag började arbeta efter semestern. Kanske pga de tunga molnen som vilar över Södermalm sedan en dryg vecka tillbaka. Jag lever som i en bubbla och har inte kraft nog att peta sönder den. Jag bara rullar med och betraktar. Mina bloggvänner tycks ha hamnat i samma bubbla då uppdateringarna lyser med sin frånvaro. Idag har jag suttit och klinkat på gitarren hela dagen och försökt få till en text som beskriver mitt tillstånd, men jag har inte nått ända fram. Stroferna liksom bara studsar omkring i bubblan och vill inte forma sig till vettiga meningar. Men det har gått i moll och hade jag lyckats hade det förhoppningsvis låtit ungefär såhär. Typ.

Tagged with: , ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk F said, on 10 augusti 2008 at 20:38

    Jag sjunger med dig – i moll – under moln.


Kommentera

