Haväng

I´m alive

Posted in Allmänt, Hälsa by Jonas on 17 augusti 2008

Tack för omtankar här, via mail, msn och telefon. Jo, jag lever. Jag har bara haft en dipp. Jag brukar ha en dipp varje år, men inte så länge som nu. Jag har i princip inte varit ute på nätet alls och jag har istället ägnat tiden åt existentiella tankar när jag inte arbetat. Jag ber om ursäkt till er som hört er för att kolla hur jag mår, men som jag inte har svarat. Var inte oroliga. Jag är visserligen melankolisk emellanåt, men inte farligt deprimerad. Men nu kör vi igen och jag ska snarast uppdatera mig på era bloggar. F´låt Frk F som varit särskilt bekymrad över mitt ”tillstånd”.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk F said, on 17 augusti 2008 at 9:01

    Vilken härlig söndagsmorgon! Att få vakna och se dig tillbaka!

    Nu försvann olustkänslorna. Puh!

    Det är helt okej att ha dippar, på nåt sätt växer man väl av dem också, även om man helst vill undvika dem.

    Kraaaaaam!

  2. Helen said, on 17 augusti 2008 at 12:17

    Härligt att se dig! 🙂 Massa kramar Jonas!!!!

  3. Jonas said, on 17 augusti 2008 at 13:48

    Tack Nike och Helen! Varma kramar till er!!

  4. BountyLady said, on 18 augusti 2008 at 11:07

    Ja jag vet precis hur det är med de där ”dipparna”…

    Har hamnat i något mellanslag jag oxå nu – tror att det beror mycket på vädret.
    Brukar bli deppig lagom till hösten – trist.

    KRAM KRAM!!


Kommentera

