Haväng

Raska promenader

Posted in Hälsa by Jonas on 25 augusti 2008

Jag saknar att kunna gå riktigt raska promenader eller att kunna jogga lite lätt. Jag har haft vansinnigt ont i ena benet ganska länge. Var på Södersjukhuset i våras och gjorde en undersökning av kärlen, men blodet strömmade på fint utan några som helst problem. Var på återbesök hos läkaren idag som remitterade mig till en sjukgymnast som arbetar med idrottsskador. Ska dit på onsdag. Hoppas de kan fixa till mitt ben nu och inte bara skicka mig vidare till nästa ”expert”. Om jag ska klara att gå ned de kilon som jag föresatt mig, så krävs nästan att jag kan röra på mig mer. I värsta fall måste jag börja motionscykla på gymmet igen och det är ju bara så tråkigt.

Tagged with: ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk F said, on 25 augusti 2008 at 21:06

    Kan du inte cykla utomhus? Fast det blir kanske inte motion som du tänker dig. En massa rödljus och annat som hindrar att man får upp flåset.


Kommentera

