Haväng

Skön promenad

Posted in Allmänt, Hälsa by Jonas on 25 augusti 2008

Har varit ute och promenerat i 50 minuter. Gick ut med Hammarbyhamnen och såg solen gå ned över Hammarby Sjöstad. Helt vindstilla och molnfri himmel bäddade för en behaglig promenad och vi var många som var ute och luftade oss ikväll. Men inte så många att det blev trångt. Det var närmast perfekt efter mina mått mätt. Lagom med folk att titta på. En del joggingstilar är t.ex. dråpligt roliga att se. Som tjejen med helt lealösa armar som hängde och slängde helt okontrollerat eller mannen som gick fem steg och joggade fem steg osv. Lite som Monty Pythons Funny Walk, ni vet. Nu ska jag strax göra en stor kopp te och tre knäckemackor med cheddarost och rökt skinka. Till lunch idag åt jag min hemlagade och jättegoda lasagne.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk F said, on 25 augusti 2008 at 21:09

    Usch, nu blev jag hungrig. Varför låter det alltid så gott med knäckemacka? Det är ett mysterium att knäckisarna ska vara slut just idag. Tror jag får nöja mig med riskakor och vanlig hushållsost.

  2. Frk F said, on 25 augusti 2008 at 21:10

    Ps. Tur du inte har sett mig springa. D.s 😀 😀

  3. Eva-Lena said, on 25 augusti 2008 at 21:51

    Härligt det låter! Själv såg jag solen gå ner över Gnesta, på min promenad med Caxi, inte så dumt det heller 😉 Lunchen lät god och tekoppen är väldigt fin….

    Kramar
    Sis

  4. BountyLady said, on 25 augusti 2008 at 22:06

    Funny walks jaaa… Hmmm memory lane!

    Undrar hur man ser ut själv när man är ute å småspringer 😉

  5. lilalili said, on 27 augusti 2008 at 18:47

    Du har fått ett pris inne hos mig!


Kommentera

