Haväng

Walkingskor

Posted in Allmänt by Jonas on 30 augusti 2008

Har idag varit ute på jakt efter riktigt bra promenadskor i Sickla. Var i två butiker men personalen varkade mer upptagna med varandra än att vara kunderna behjälpliga. Så jag fick inget köpt. Ska göra ett nytt försök på Götgatan imorgon.

Annars undrar jag var polisen finns? När jag idag knattrade omkring på vespan såg jag både rödljuskörningar, vansinniga fortkörningar och folk som struntade i stoppskyltar. Jag förespråkar fler civila trafikpoliser som övervakar trafiken. I Stockholms trafik är det rena vilda western. I Gamla Stan har jag sett en polis på vespa vid ett tillfälle för ett halvår sedan. Underbart. Men det räcker inte. Ut med femtio till, tack.

Tagged with: , ,

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Linda said, on 31 augusti 2008 at 10:59

    Hello!

    Gå till Löplabbet, bra personal och bra skor som passar dig och vad du ska ha skorna till…

    Kram kram

    //LL

  2. BountyLady said, on 31 augusti 2008 at 12:48

    Jooo jag ser sååå mcket skit i trafiken vissa dagar att jag faktiskt undrar VART folket har fått sina körkort från…
    Ibland så hoppas jag att de ska få sitt straff – tids nog.

  3. rattsrattan said, on 02 september 2008 at 20:26

    Håller absolut med om trafikpolisen. Det är väl tyvärr inte tillräckligt macho att vara trafikpolis så rekryteringen går inte så bra har jag hört. Och när såg man en polis till fots senast???

    ps Löplabbet är bäst! De har promenadskor oxå ds


Kommentera

