Haväng

Hip-hop farbror

Posted in Hälsa by Jonas on 11 september 2008

På jobbet vet ju kollegorna om att jag håller på att gå ned i vikt och därför förstår de när mina byxor sitter allt lösare om midjan och benen. Men folk på stan måste undra varför en vuxen man går omkring som en övervintrad hip-hopare. Men okej, det är ett lyxproblem som jag har nu. Lär ju förhoppningsvis gå ned flera storlekar under de kommande nio månaderna. Det känns som om jag är på rätt väg i alla fall. 🙂


Ett lyxproblem

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eva-Lena said, on 11 september 2008 at 21:23

    Hahaha, du kan ju alltid få goda råd av Max, han har sina brallor konstant hängande på nedre delen av höften. Några grova kedjor som löper från byxhällan ner i framfickan, ska man tydligen också ha för att vara riktigt cool 🙂

  2. Frk F said, on 12 september 2008 at 17:41

    Åh, så härligt! Jag vet precis hur det känns när kläderna börjar lossna. Visst är det en befrielse??

    ..och som sagt, vänta köpa nya kläder tills du nått en bit till. Det kan hjälpa till att sporra dig. Simsalabim, så har du en ny ”look”.


Kommentera

