Haväng

Smal och tjock

Posted in Hälsa by Jonas on 15 september 2008

Vikten går fortsatt ned enligt plan, men jag tycks tappa mest på benen. Magen är fortfarande rund och go. Så nu är jag rädd att övriga kroppen försvinner, men att magen kommer bestå. Jag kanske kommer se ut som en gravid piprensare när jag är nere i 90 kg. Ett benrangel med en kolossal mage. Men jag tragglar på, så får vi se hur det slutar.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk Förster said, on 15 september 2008 at 21:23

    thihi…nu höll jag på att säga något opassande. Men säger istället att lite mage kan vara både klädsamt och gosigt i allehanda situationer.

    Det är lite orättvist för kvinnor med mage blir oftast sedda som skengravida medan männen mest känns hemtrevliga.

    Men som sagt så är det viktigast hur man själv upplever sin figur, hur andra ser den är av ringa betydelse.

  2. susannejohansson said, on 17 september 2008 at 10:26

    Du är jätteduktig. Håll ut. Själv ser jag ut som en cementblandare i profil – så en gravid piprensare är la inget *fniss* It’s in the eye of the beholder. Kallar mitt gäddhäng för änglavingar och bilringarna för volanger och blir genast på bättre humör…

  3. Eva, Mojje & Busan said, on 23 september 2008 at 23:06

    Hej Jonas
    Kul att det går så bra för dig. Själv så har jag totalt fastnat i en massa saker utanför nätets sfär så jag har varit extremt lite ute på nätet på sistone. Och har heller inte satt igång med någon diet själv heller så det var ju bortkastade pengar *L*
    Kommer nog fortsätta att var osynlig ett tag till, men gör vågen av glädjefnatt över dina framgångar.
    Kram
    Eva, Mojje & Busan


Kommentera

