Haväng

Skrivkramp

Posted in Allmänt by Jonas on 20 september 2008

Jag har aldrig tidigare drabbats av skrivkramp, men nu verkar den ha slagit till med full kraft. Jag har massor med inspiration, men när jag ska skriva så tänker jag ”varför då”. Märkligt är det då jag är den förste att förespråka att alla som kan ska göra sin röst hörd. Vi lever i en demokrati och varje röst kan skapa en ring av röster och nya blogginlägg. Jag vet ju att det fungerar då en kommentar på t.ex. AB eller Svenskan genererar besökare och kommentarer. Men just nu är det som om proppen gått ur. Jag öser och öser, men förmår mig inte att ro. Jag ger dock inte upp och är säker på att kraften kommer åter vilken dag som helst. Kram alla trogna läsare som väntar på nya inlägg. De kommer inom kort och då i en rasande takt. Tror jag.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eva-Lena said, on 21 september 2008 at 14:19

    Den hittar säkert tillbaka, när du minst anar det och om du slutar att tänka på det. Vi läsare, får under tiden bekanta oss med tålamodet 🙂

    Kram Sis

  2. Helen said, on 22 september 2008 at 10:25

    Massa kramar Jonas!! 🙂

  3. anki/barbakvinna said, on 03 oktober 2008 at 22:07

    Men jösses Jonas nu får du stretcha din skrivkramp.. Även jag fick en släng av torka i helgen pga allt vad som då hände *du vet* men för att *P* ska hänga med i allt så bara till att skriva vidare.

  4. susannejohansson said, on 13 oktober 2008 at 11:13

    Väntar med spänning….

  5. Efter tjugofem said, on 15 oktober 2008 at 9:48

    Sådär är det ju ibland när det gäller alla konstnärliga aktiviteter. Vi är väl lite borderline allmänt helt enkelt! 🙂

    Hoppas det kommer tillbaka snart!


Kommentera

