Haväng

Snuva och feber

Posted in Hälsa by Jonas on 20 oktober 2008

Fortfarande sjuk med snuvig och igentäppt näsa om vartannat. Och på det huvudvärk, stela leder och feber. Blä. Kan någon komma hit med en flaska konjak och en vitlöksgryta? Har inte orkat läsa bruksanvisningen till nya kameran idag heller. Har bara sovit och slötittat på dumburken. Nu ska jag bara vädra innan jag kryper ned i bingen igen. Hemtjänsten ringde förresten ikväll och meddelade att mamsen hämtats med ambulans som kört henne till Södersjukhuset. Hon hade tydligen våldsamma magsmärtor. Jag vill förstås sticka dit, men tror inte att det skulle uppskattas av läkarna om jag kommer dit i mitt sjukliga tillstånd. Hoppas på att allt går bra. Godnatt! Och det är skönt att ha börjat blogga så sakteliga igen. 😉

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lilalili said, on 20 oktober 2008 at 9:27

    Jag är nästan lika spänd som du på din nya kamera. Skynda dig nu och bli frisk så du kan börja testa den, och glöm inte skriva om dina tester här! Jag har snart sparat färdigt till min, hoppas jag, så jag tänker dra nytta av dina erfarenheter 😉
    Kramis


Kommentera

