Haväng

Mycket snack

Posted in Allmänt, Hälsa by Jonas on 23 oktober 2008

Efter att känt efter ordentligt i morse bestämde jag mig för att återgå till jobbet. Visserligen är jag snuvig och rosslig i halsen fortfarande, men inte värre än att jag kan få något gjort på kontoret. Den mesta tiden av dagen har gått åt till att besvara mail och svara på telefonsamtal. Mycket kom att ägnas åt delar av vår externa hemsida som behöver uppdateras. Men det är bara kul och kreativt. Många andra ärenden ligger dock i pipen och behöver tas tag i imorgon och i nästa vecka. Nu ska jag bara lägga mig på soffan under en filt och se på nån film. Sen sova och hoppas att jag känner mig ännu lite kryare imorgon. I helgen hoppas jag kunna ta lite bilder med nya kameran.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lilalili said, on 23 oktober 2008 at 20:24

    Vad bra att du känner dig piggare igen! ..och jag väntar med spänning på din kameratest ;D

  2. Frk Forster said, on 23 oktober 2008 at 20:32

    Skönt att en förkylningskamrat åter står på benen. Imorgon tänker jag också inta en upprättgående ställning.

    Din feed verkar förresten kärva lite, för den dyker inte upp på min sida.

  3. Jonas said, on 23 oktober 2008 at 22:00

    Tack för omtanke. Såg nu att nåt vajsar med feeden. Hur fixar jag till det? Det här med feeds kan jag inte. 😦

  4. Frk Forster said, on 25 oktober 2008 at 11:16

    Det verkar som m din feed är helt borta. Den existerar inte här på sidan iallafall. hrmmm….och på bloggkoll.com försvann den efter stadsjeep-inlägget. Har du lagt in några konstigheter i bloggen sedan dess, udda namn på bildfiler t.ex?

  5. Frk Forster said, on 25 oktober 2008 at 11:21

    Jag kollade feeden här feedvalidator.org. Den säger att det finns nån javascript i inlägget med polldaddy? Kan det vara det som är kruxet?


Kommentera

