Haväng

Kyssen

Posted in Allmänt by Jonas on 31 oktober 2008

I morse vaknade jag med en klump i magen och känslan har hängt kvar hela dagen. Jag drömde om en kvinna, sensuell och vacker som få, som jag kände för länge sedan. Vi möttes plötsligt igen och alla varma känslor fanns där som tidigare. Vi var inte ensamma och medan vi försökte vara sociala steg spänningen mellan oss. Till slut infann sig ett tillfälle och vi närmade oss varandra. Vi kysstes innerligt och länge och aldrig har någons läppar känts så rätt mot mina. Det var som att kyssa livet. Jag fylldes av en enorm kärlek och värme. Människor kom åter in i rummet och vi låtsades prata om vardagliga saker. Hon gick sakta bort mot en dörr, vände sig om och skakade försiktigt på huvudet innan hon slog ned blicken och gick ut ur rummet. Jag förstod att vi inte kunde ses igen hur rätt det än kändes. Då vaknade jag sakta och det tog ett bra tag innan jag förstod att det bara varit en dröm. Men vilken kyss. Så varm och äkta den var. Och aldrig mer kommer vi att ses.

Tagged with: , ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lilalili said, on 01 november 2008 at 10:27

    vad vackert du beskriver ett möte som egentligen är ett avsked!
    Ha en sköön lördag! Kramis


Kommentera

