Haväng

Obama

Posted in Samhälle by Jonas on 04 november 2008

Egentligen borde hela världen få rösta när Förenta staternas president ska utses. Så mycket som deras president påverkar världspolitiken och världsfinanserna. Hur som helst ser Obama ut att vinna i natt och det känns bra för den stora majoriteten i världen och för undertecknad. Men han kommer inte få det lätt, Obama. Vid minsta motgång kommer belackarna, den kristna högern och rasisterna att använda tillmälen och propaganda som inte hör 2000-talet till. Men jag önskar honom lycka till. Om han nu bara går i mål.

Tagged with: , ,

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lilalili said, on 05 november 2008 at 10:00

    Jag håller med dig! Det kommer till att bli ett helsicke för Obama om ngt går fel. Men inget borde ju kunna bli sämre än vad det är nu…
    —–
    Jag väntar på lite omdömmen om din kamera – om du hunnit använda den alltså. Har jag missat några inlägg så skriv ner adresserna till mig blir jag glad! Jag börjar närma mig mitt kameraköp nu!
    Kramis

  2. susannejohansson said, on 05 november 2008 at 11:43

    Håller oxå med.

    Å förresten – vilket inlägg ”Kyssen”!! Det är banne mig det vackraste jag har läst på länge! Du är ju poet för 17!

  3. Annemi-Flen!! said, on 06 november 2008 at 0:06

    Så sant som det är sagt – Poet och livsnjutare är du….. förresten tack för inlägget om kvinnomisshandlare. Det är bara såå sorgligt..


Kommentera

