Haväng

Blykeps

Posted in Allmänt, Hälsa by Jonas on 08 november 2008

Idag är det blykeps på. Men det är det värt. Festen igår var verkligen lyckad med en rad överraskningar och många skratt. Lokalerna som vi hamnade i ute på Skeppsholmen var fantastiskt fina. Tegelvalv med marina inslag som dekorerade väggarna. Rekommenderas. Se mer bilder här.

Cirka 150 bilder med nya kameran blev det också, men tyvärr kan jag inte visa dem alla med respekt för mina kollegor. Men bilderna är fantastiskt fina och kameran var enormt användarvänlig. Jag tog bilder i de mest skiftande ljusförhållanden, men kameran arbetade på fint och inte en bild blev kornig eller taskig i färgerna. Jag ska se om jag kan hitta några bilder, utan att röja någon, när jag gått igenom dem i Photoshop som jag kan visa här. Kameran arbetade snabbt och jag är mer än nöjd med autofokusen. Så vad avser porträttbilder i mörk inomhusmiljö ger jag kameran betyget MVG. Fler tester utlovas. Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på Bee Movie och tycka lite synd om mig själv.

Tagged with: , ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lilalili said, on 10 november 2008 at 21:41

    Va bra att kameran är bra…och idag förstår jag att du plockat av den där jämrans blybaskern. Jag har oxå varit på fest men blev magsjuk så jag och ovädret härjar här. Allt är så jävligt att det bara kan bli bättre ;(
    Kramis – jag är redan lite bättre, men inte vädret 🙂


Kommentera

