Haväng

Feed

Posted in Allmänt, Bloggtips by Jonas on 09 november 2008

Min bloggfeed har inte fungerat på ett tag. Jag har kliat mig i skallen mången gånger utan att förstå varför, men så idag, med blykepsen på, så ramlade poletten ned. Jag spårade felet till en animerad bild i ett inlägg. Bort med gif-bilden och voilá så fungerar feeden igen. Märkligt, men så var det problemet löst. Och nu har jag lagt upp feeds till de bloggar jag dagligen läser.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk Forster said, on 09 november 2008 at 1:57

    Jadå, nu fungerar feeden igen. Det var ju bra att du hittade felet. Fast det var många som var utan feed i samma veva som din var borta. Så det verkar som om wordpress haft nåt allmänt strul också.

  2. Jonas said, on 09 november 2008 at 2:18

    Ja, det har varit irriterande länge nu. Men visst är det märkligt att det berodde på en bild?! Godnattkram!


Kommentera

