Haväng

Utlottning

Posted in Media by Jonas on 10 december 2008

Jag har två erbjudanden från Lovefilm att dela ut. Ett erbjudande per besökare och först till kvarn gäller. Du får filmerna direkt hem i brevinkastet i två månader för noll kronor. Vill du sen inte fortsätta är det bara att avsluta kontot inom två månader från det att du aktiverat ditt konto.  Lovefilm har också ett gratiserbjudande på sin sajt, men det är under en kortare period. Tror jag. 🙂

Jag är själv medlem hos Lovefilm och tycker det fungerar mycket bra. Man får två filmer hem, ser dem, stoppar filmerna i närmsta brevlåda (portot betalt) och två dagar senare ligger två nya filmer på hallgolvet. Självklart väljer du själv vilka filmer du vill se.  

För att delta i utlottningen måste du gilla film och tidigare ha lämnat en kommentar i bloggen.

Lovefilm

Tagged with:

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fredrik said, on 11 december 2008 at 16:17

    Jag vill, jag vill!

  2. Jonas said, on 11 december 2008 at 18:34

    Sorry, vet inte vem du är, Fredrik.

  3. Fredrik said, on 12 december 2008 at 17:34

    Du kan ju titta i på mitt rum på måndag så skall jag presentera mig!

  4. evamojje said, on 13 december 2008 at 9:20

    Låter bra 🙂 Vintertid så är jag något av en TV-missbrukare *s*
    Jag har haft en period då jag köpt gamla filmer och kollat på som Ung Rebel, Öster om Eden, Katt på hett plåt tak, Convoy, Star is born ja och annat smått och gott.
    Så jag ska kolla in detta.
    Kram Eva


Kommentera

