Haväng

Sju arbetsdagar kvar

Posted in Allmänt, Foto by Jonas on 14 december 2008

För första gången sedan minnes tider ska jag vara helledig under hela julen från julafton till den 12 januari. Hm, jag som inte ens firar jul, inte är kristen eller har någon egen familj. Men jag planerar att vila och samla kraft. Ska också försöka hinna fota en del med nya kameran och försöka lära mig mer i Photoshop. Men först ska jag jobba i sju dagar till med mina underbara kollegor. Jag är glad över att ha ett arbete som varje dag ger mig ork att kliva upp. Visst kan vissa dagar vara mer än jävliga, men så är det väl för alla. På det stora hela trivs jag himla bra på jobbet. Sen nitton år tillbaka. 🙂

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk Forster said, on 14 december 2008 at 9:15

    Det var en himla bra ide; att vara ledig så länge. Det behöver man – och ännu bättre är det om man slipper julstressen och alla måsten.

  2. Eva-Lena said, on 14 december 2008 at 12:02

    Härligt, ser även fram emot ett besök, eller :)? Roligt att äntligen kanske få se lite bilder tagna av din Canon, nyfiken!!

    Kram Sis

  3. Jonas said, on 14 december 2008 at 16:24

    Frk Forster; nej, här finns ingen julstress och inga måsten alls. Jag ruskar på huvudet åt alla medmänniskor som fallit ned i julträsket och sträcker ut mig i soffan med en kopp te framför teven som sänder Musikhjälpen. Hittills har jag skickat önskesms till 72955 för 150 kronor. 🙂

    http://www.sr.se/sida/default.aspx?ProgramId=3286

    Eva-Lena; jag ska verkligen försöka ta mig ned, men det blir inte med bil. Och bilder ska det tas under ledigheten. Det lovar jag. Vore bra om du kunde hjälpa mig med Photoshop också. Kram

  4. evamojje said, on 15 december 2008 at 1:01

    Här firas det inte jul heller och det är så skönt för första gången i mitt vuxna liv så har jag noll julstress. Blir lite glögg med katterna *s*


Kommentera

