Haväng

Kommentarer, tack

Posted in Allmänt by Jonas on 16 december 2008

Jag vet att ni läser. Det finns bloggverktyg som ser och mäter sånt och jag är glad över att ha dig och cirka 400 andra besökare varje dag. Men varför kommenterar ni så sällan? Bara en liten rad gör mig glad och uppmuntrar till nya inlägg. Så snälla, lämna en kommentar ibland. Det blir roligare så. 🙂

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk Forster said, on 16 december 2008 at 19:54

    När du ber så fint så….och givetvis blir det roligare! 😀

  2. Jonas said, on 16 december 2008 at 20:23

    Tack, du är trogen Frk F och alltför vänlig. 🙂 Men varför är så många andra så blyga? IRL kan de säga att de skrattat, gråtit, irriterat sig på ett inlägg, men icke att de vågar skriva en kommentar. WHY? Jag är inte farlig.

  3. Frk Forster said, on 16 december 2008 at 22:57

    …det är förmodligen ingen riktig stake i dem! 😀

    Jag har samma krux med särskilt en person som jag känner IRL. Det är t.o.m så att hen påstår att hen inte läser bloggen överhuvudtaget.

    Ändå kan jag se på min statcounter att människan är inne och vänder flera ggr varje dag….hrmmm ???

    Ibland har jag testat och sagt:

    – …du vet det där jag skrev om på bloggen! Vad tycker du…..

    – Jag läser INTE din blogg! Det känns alldeles för privat! Bara så du vet det! Jag vill inte luska i ditt liv!

    Det är faktiskt riktigt komiskt 😀 Bloggar man offentligt så räknar man väl med en del luskande?

    Men jag kan förstå att inte Micke vill skriva nåt, men han är nog den som kommenterar desto mer IRL.
    Sen är det ytterligare några som hellre skickar ett privat mail. Det verkar som om särskilt äldre verkar ha lite svårt för att synas på nätet.

    Det är kanske så det är??? Dina IRL-kompisar är lastgamla? 😀

    Det här får du sudda ut ifall du vill, om nån skulle ta illa vid sig!

  4. Jonas said, on 16 december 2008 at 23:41

    Ja, de flesta är gamla griniga gubbar och kärringar. 😉 Nja, kanske inte, men de är definitivt inte inne i cybervärlden och tror säkert att de kan förstöra något om de skriver en kommentar. Eller några vill säkert bara vara inne och smygluska och tror inte att vi har koll på dem. Men statcounts ser allt. Rena rama FRA redan innan lagen trätt i kraft. De är som stora rosa elefanter som försöker tassa obemärkt förbi i en porslinsbutik. 🙂 Men nu vill jag inte skrämma bort dem, bara säga att de är välkomna in i värmen när de ändå redan är avslöjade.

  5. Simson said, on 19 december 2008 at 22:22

    Jag var inne mycket förut via Mojje. Nu var det länge sedan. Jag blev lite för förtjust… =D

  6. Jonas said, on 19 december 2008 at 23:15

    Förtjust?? Utveckla tack… :-))

  7. Simson said, on 21 december 2008 at 21:41

    Fråga Mojje… =)


Kommentera

