Haväng

Julhälsning

Posted in Media by Jonas on 24 december 2008

Med denna video vill jag önska alla läsare och vänner en riktigt god jul! Eftersom ni vid det här laget kanske är trötta på sakral julmusik, så får ni ett sommartema. Videon är gjord av mig och med tillstånd av Mats Paulson. Notera den lilla killen som ligger och gottar sig på stranden. Det är min systerson Max. Och de blomsterprydda fötterna tillhör min före detta. God Jul!!

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Den andre systersonen said, on 24 december 2008 at 20:32

    Hehe, fin julhälsning, nu får det gärna bli sommar igen tycker jag 🙂

    Jag får se till att komma upp någon gång här i dagarna.

    God Jul!

  2. Jonas said, on 24 december 2008 at 20:44

    Så klart du ska komma upp! Jag har lite datorjobb för dig här och kanske en eller två kalla i kylen! 😉

  3. lilalili said, on 25 december 2008 at 10:15

    Vilken härlig video så här i juletider…det är precis dig jag längtar som mest nu! Till sommaren!
    Kramis


Kommentera

