Haväng

Mamma Mia

Posted in Media by Jonas on 02 januari 2009

Jag gillar inte sångfilmer, jag gillar inte Meryl Streep, jag gillar inte Pierce Brosnan och jag är inte särskilt förtjust i ABBA. Men mot alla odds ska jag se filmen ikväll. Att jag överhuvudtaget tänker se den beror på att Jinge skrev om den i positiva ordlag för en tid sedan. Så ikväll blir det soffläge med ett glas rött.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 03 januari 2009 at 9:30

    hm….ja inte riktigt min smak men e nyfiken på vad du tyckte.

  2. Jonas said, on 03 januari 2009 at 13:30

    Det kom annat emellan igår kväll. Ska se den när jag varit och hälsat på farsan. Rapporterar här sen.

  3. Jinge said, on 03 januari 2009 at 16:48

    Fasen, jag som bespetsat mig på en rejäl skopa beröm… 😛


Kommentera

