Haväng

Mamma Mia II

Posted in Media by Jonas on 03 januari 2009

Nu har jag sett Mamma Mia och jag tycker att den var sevärd. Filmen balanserar farligt nära gränsen för vad jag tål vad gäller amerikansk romantik, men den fungerar faktiskt som en stunds tidfördriv. Det är en varm och tidvis komisk film. Söta Amanda Seyfried som spelar dottern i filmen gör det bra och jag uppskattade att se såväl Brosnan i skäggstubb som Streep i snickarbyxor. Den grekiska miljön med havet och kustvyer i ständig närhet tilltalade också. Se en kort trailer här.


Amanda Seyfried

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 04 januari 2009 at 0:19

    Jag har sett den nu. Och den var helt klart en må bra film. Muntrar upp i vinter mörkret så att säga 🙂

  2. Eva-Lena said, on 04 januari 2009 at 7:06

    Tack för rapporten, ska absolut se den vid tillfälle..

  3. Frida said, on 04 januari 2009 at 20:55

    Är själv väldigt förtjust i den filmen. Men jag gillar iförsig också nästan alla musikalfilmer.. Med några undantag.
    Jag gillar snöandet på sidan, förresten!

    //Frida
    http://friedha.blogspot.com


Kommentera

