Haväng

För ett år sedan

Posted in Allmänt, Mat och dryck by Jonas on 29 januari 2009

För ett år sedan bloggade jag om att Expressen ljög och avdramatiserade bruket av marijuana. Inlägget finns för övrigt här. Det är Mumari som har kläckt idén att höra sig för om vad bloggare skrev om för ett år sedan. En skojig idé att såhär i vintermörkret se vad som rörde sig i skallen för tolv månader sedan. Nu ska jag för övrigt strax bege mig till Soldaten Svejk för att äta panerad ost och dricka några öl tillsammans med Linda. Vad bloggade du om för ett år sedan? Gå till Mumaris blogg ovan och läs instruktionen.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lilalili said, on 29 januari 2009 at 18:39

    Ja du Jonas, som barn åkte jag ju polisbil för jag gick vilse! Som lite äldre var det väl av samma orsaker..men jag gick vilse med vilje då..rymma kallas det visst oxå för.
    Ha en bra kväll! Kram!

  2. Christian said, on 02 februari 2009 at 15:56

    Soldaten Svejk har verkligen en underbar logga!


Kommentera

