Haväng

Linda

Posted in Allmänt by Jonas on 17 mars 2009

Linda; när ska du äntligen börja blogga? Stockholm, Sverige och Världen väntar på dig!

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk F said, on 17 mars 2009 at 22:17

    Hon kan väl prova på som gästbloggare hos dig!

    Kom igen nu, Linda!

  2. Jonas said, on 17 mars 2009 at 22:20

    Bra Frk F!!

  3. evamojje said, on 17 mars 2009 at 23:12

    Men Jonas, Rosing har ju redan en blogg. Har du missat den 😉

    http://kanal5.se/web/rosing

  4. Frk F said, on 17 mars 2009 at 23:15

    😆 …förlåt Jonas, men den var bra! 😆

  5. Jonas said, on 18 mars 2009 at 16:19

    😦 Jo, lite roligt var det faktiskt… 🙂

  6. Linda said, on 18 mars 2009 at 21:52

    Ni gör mig generad

    Vem vill veta nåt om lilla mig 😉

    Men jag kan ju bjuda på att jag har blivit kallad gammal av en arbetskollega, jag fyller 29 snart så jag tycker väl inte att jag e direkt så gammal som jag kände mig då. Det va en helt ny upplevelse, ganska spännande, om inte annat har jag roat folk i en v nu med att berätta om det.

    Puss på er

  7. Jonas said, on 18 mars 2009 at 22:05

    Vi vill inte veta något illa om dig. Jag vill bara att mina vänner ska få ta del av dina tankar som ofta är ganska spridda och roliga, men även tänkvärda. Kom igen nu Linda! Ska vi ta en ”fika” och diskutera upplägget? Jag är ledig till måndag.


Kommentera

