Haväng

Trådlöst nätverk

Posted in Allmänt by Jonas on 20 mars 2009

Å ja ba…. Fick för mig i morse när jag vaknade att jag skulle installera ett trådlöst nätverk i min lilla etta. Detta för att slippa flytta internetkabeln fram och tillbaka mellan min stationära dator, som jag helst sitter och jobbar vid, till min bärbara som jag har vid soffan. Nu har halva dagen gått och jag har inte fått det att fungera. J*vla skitdag. Jag är för övrigt duktigt less på alla teknikgrejjor som kräver installationsskivor och två km kablar som ligger som ett gigantiskt ormbo bakom skrivbordet. Jag skulle vilja leva i ett hem helt utan kablage och teknikkrångel. Hur ser det ut hemma hos er?

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rättsråttan said, on 20 mars 2009 at 21:35

    Hemma hos Råttan finns massor med modern teknik, (Fiber LAN) och lik förbannat teknikkrångel…


Kommentera

