Haväng

Vårstädning

Posted in Allmänt by Jonas on 21 mars 2009

Har påbörjat ett projekt som kändes kul innan jag drog igång, men nu vet jag inte längre. Jag har dammsugit, våttorkat ytor, skåpsluckor och golv. Nu återstår att röja i garderoben och till sist fönsterputsning. Men jag vet inte. Kanske skulle man leja bort eländet? Å andra sidan har jag bara tre fönster och borde inte klaga. När jag hade hus hade vi typ tjugo fönster att putsa. Och det gick ju. Nä, nu ska jag ta mig i kragen och gno lite till. Behövde bara stöna lite här bara.

Uppdaterat; Nu är fönstrena klara. I ordets rätta bemärkelse. De är så klara att man inte kan se att det sitter glas i fönsterbågarna. Nu kan jag med gott samvete öppna en flaska vin och sjunka in i någon film ikväll. Klappar mig själv på axeln.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eva-Lena said, on 22 mars 2009 at 9:09

    Hallå där, du har en Canon, varför fotar du inte bilder in real? Skulle vara skoj att få se lite bilder fotade av din kamera😉

    Kram Sis

  2. evamojje said, on 22 mars 2009 at 11:25

    Bra jobbat Jonas🙂


Kommentera

