Haväng

Deklarationsdags

Posted in Samhälle by Jonas on 24 mars 2009

Nu har jag varit duktig och deklarerat och detta utan att ens ha fått hem deklarationsunderlaget. Som vanligt var det bara att logga in på Skatteverket med Bank-Id och fem minuter senare hade jag godkänt deklarationen och fått veta hur mycket jag får tillbaka. Och jag är mer än nöjd. Hur man nu kan känna så när man bara får tillbaka sina rättmätigt ihoptjänade pengar retroaktivt. Men det känns ändå som om man har vunnit en fin vinst. Och jag som aldrig vinner på spel får nöja mig med mina egna pengar. :-) Kanske ska låta AMF förvalta min återbäring…


Här deklarerar du och får skattebesked.

Tagged with: ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 24 mars 2009 at 22:51

    Fick deklarationen i lådan idag. Så jag ska ta tag i det och självklart gör jag det på nätet.

  2. evamojje said, on 24 mars 2009 at 22:52

    Och Grattis till vinsten förresten, jag fick också tillbaka pengar som staten lånat av mig och utan ränta också😉


Kommentera

