Haväng

Pappa har stilla somnat in

Posted in Hälsa by Jonas on 01 april 2009

I förmiddags somnade pappa in. Det är en vacker dag att dö på. Pappa älskade våren, solen och naturen och han förtjänade att få dö denna vackra vårdag. Han blev 80 år. Han föddes i Kenya och dog på Södermalm. Resan däremellan har varit lång och händelserik. Jag älskar dig. See you later.

far_1
Lars Sjösteen 1928 – 2009

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 01 april 2009 at 13:45

    Fridens Jonas, vi finns ett stenkast bort.
    Kramar Eva, Mojje och Busan.

  2. Frk F said, on 01 april 2009 at 19:51

    En gång är tiden ute, en dag är vår resa slut. Det finns ingen återvändo, vi suddas ohjälpligt ut likt cirklar som ristats i sanden; en skiss på ett pappersark; likt virvlande vita flingor som smälter mot vårens varma mark.

    Varmaste tankarna till dig Jonas.

    Kram från Nike

  3. Jonas said, on 01 april 2009 at 20:29

    Kram Nike!

  4. Linda said, on 02 april 2009 at 18:22

    Hjärtat!

    Jag beklagar verkligen! Du vet att jag finns här om du behöver en vän.

    Stor puss och kram från mig och Joppe
    Vi tänker på dig

  5. Jonas said, on 02 april 2009 at 19:07

    Tack, Linda! F´låt att jag inte hört av mig sedan sist, men jag har suttit vid pappas sida i princip varje dag sedan i julas. Pussen från Joppe kan jag undvara, men jag tar gärna emot en kram.😉 Träffar dig/er gärna över en fika/öl/middag någon dag.

    Kramar!

  6. Maria said, on 03 april 2009 at 17:41

    Vännen…läste just hos E-L… beklagar er sorg!
    Jag har varit usel på att titta in hos dig o systra… *skäms* men tankar och kramar sänder jag i mängd.

    KRAM

  7. Jonas said, on 03 april 2009 at 18:17

    Tack Maria! Och du behöver inte skämmas. Kram!

  8. BountyLady said, on 19 april 2009 at 15:06

    Åhhh!

    Jag beklagar sorgen!

    Kram på dej!


Kommentera

