Haväng

Linda

Posted in Allmänt by Jonas on 07 april 2009

Linda, en av min skönaste och absolut roligaste vänner, mötte jag idag upp på Götgatsbacken. Vi promenerade till Medis där vi hämtade upp två frusna kollegor till mig som frös på en uteservering som hamnat i skugga. Eva och Elin. Vi gick till Soldaten Svejk på Östgötagatan där vi drack några pils och åt ost & korvtallrik. Av min goa vän, Linda fick jag ett fint påskägg med godis. Tror och hoppas i alla fall att det innehåller godis. Öppnas hur som helst inte förrän på fredag. Men då ska jag njuta av det. Linda förtjänar en stor kram här på bloggen då hon är naturlig, varm, humoristisk, seriös, entusiastisk, känslosam och cool. Samt snygg som få i svart skinnjacka, utslängt hår och vit tunn halsduk. Linda är en vän som ger mig energi.  Tack för påskägget och hälsa Joppe. Nästa gång smakar jag gärna på hans hemgjorda lasagne!

img_0215_21

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 07 april 2009 at 21:57

    Låter som en toppen dag med toppen vänner🙂 Kan det bli bättre i ett soligt Stockholm..

  2. Linda said, on 08 april 2009 at 7:15

    Nästa gång dejt hos oss med Joppsons Lasagne. Ha en superhelg med fint väder. Ut å öva på att köra Vespa så tar vi en tur snart🙂


Kommentera

