Haväng

En strålande fin påskafton

Posted in Allmänt, Media, Väder by Jonas on 11 april 2009

Vilken strålande fin påskafton de flesta i Sverige har. Över Södermalm gassar solen och folk har inte varit sena att byta om till shorts eller i alla fall till t-shirts. Gatorna ligger nästan öde då de flesta tagit vara på möjligheten att åka till fjälls eller ut på landet. Vi andra tappra njuter av lugnet och jag har ägnat del av dagen åt en cykeltur. Nu sitter jag på en stol vid fönstret och lapar i mig sol och öl samtidigt som jag lyssnar på en intervju med Marit Bergman. Funderar samtidigt på vad jag ska göra under min sommarsemester. Självklart blir det en sväng ned till Göteborg och Västkusten, men i övrigt vet jag inte. Funderar vidare… Hoppas ni har det riktigt gott var ni än befinner er och jag önskar er en fortsatt trevlig påsk! Men Mats; varför åka till Thailand imorgon när Sverige i dessa dagar blommar ut i sin vackraste skrud? Men ha det riktigt bra i Kho Samui.

Tagged with: , ,

Kommentera

