Haväng

Katrin Zytomierska

Posted in Media by Jonas on 17 april 2009

Alltså, är det någon som kan påminna mig om varför denna Katrin Zytomierska får utrymme i media? Var hon med i Idol, Let´s Dance, Big Brother, Robinson eller vad? Vad har hon för kvalitéer som ger henne knäck på t.ex. Radio Voice? Jag förstår det inte. Radio Voice måste ju kunna sålla och vraka bland duktiga tjejer och killar som kan dra lyssnare till kanalen. Men så väljer man Katrin Zytomierska… För vad? Hennes outstanding CV? Men hjälp, tjejen är ju så slut att man säkert snart ser henne i nån patetisk tv-serie a lá Hjälp jag är med i en japansk tv-show.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. BountyLady said, on 19 april 2009 at 14:53

    Hello där!

    Jooo de där tankarna har jag oxå ang den där donnan…

    Vet inte om du har sett att jag har öppnat en ny blogg?

    http://www.metrobloggen.se/maggieloo

    Hoppas att allt är bra med dej annars!
    Har inte hunnit läsa så mycket bloggar den sista tiden då jag har varit iväg på semester till Thailand bla.

    Ska ta och läsa ikapp lite här då!

    Ha det gottis!


Kommentera

