Haväng

Läge att köpa trisslott?

Posted in Allmänt by Jonas on 23 april 2009

Idag ringde jag banken för att prata ekonomi. Det slutade med att jag fick ett erbjudande om att baka in alla krediter och lån som jag har i en annan bank i det befintliga bolånet. Hux flux var topplånet väck, skulderna sanerade och jag får dessutom tretusen mer att leva på i månaden. Yeah! Så ikväll ringde Comhem och erbjöd mig, som trogen kund, Canal+ Total (sex kanaler) gratis i tolv månader. De till och med sänkte min månadskostnad med 100 kronor för bredband, teve och internet. Jag var tvungen att fråga säljaren om han var full, men det förnekade han. Jag är inte så tänd på Canal+, men ger de bort det gratis så är inte jag den som säger nej. Nu ska jag snart gå och se Hammarby-Göteborg på Bleckan. På vägen ska jag köpa fyra trisslotter. Jag har flyt nu…😉

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eva-Lena said, on 26 april 2009 at 5:58

    Hur gick det med lotterna :)?

    Kram Sis

  2. Flingsalt said, on 27 april 2009 at 5:42

    Somliga… de bara flyter runt, eller glider kanske! Jag hade nog köpt mig ett par triss.


Kommentera

