Haväng

Var ska jag åka?

Posted in Mat och dryck, Väder by Jonas on 02 maj 2009

Jag funderar på att resa någonstans i sommar. En vecka eller två. Jag gillar havet, men vill inte ha busliv hela nätterna. God mat och gott vin i en avkopplande miljö är vad jag vill ha. Gärna där det serveras god fisk. Det får dock inte vara för ensligt och dött. Några sköna pubar är helt okej, men närhet till havet är ett absolut måste. Ids inte flyga över halva jordklotet, så inom Europa tänkte jag hålla mig. Vart ska jag åka? Alla tips emottages tacksamt.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Linda said, on 03 maj 2009 at 8:42

    Jag va på Maderia för några år sen. Det va iofs inte på sommaren men ön är helt fantastisk.

    http://www.madeiraislands.travel/pls/madeira/wsmwhom0.home?p_lingua=en&p_sub=1

    Ciao!

  2. Jonas said, on 03 maj 2009 at 12:55

    Ja, Madeira har jag funderat på. Det var farmors favoritställe för övrigt. Ska absolut ha Madeira i åtanke. Bra walkingskor är väl nästan ett måste där? Tack för tipset, Linda!

  3. Linda said, on 03 maj 2009 at 13:57

    yes, bra skor e ett måste🙂


Kommentera

