Haväng

Max 20 år

Posted in Allmänt by Jonas on 05 maj 2009

Idag fyller min fina systerson Max 20 år. Tjugo år! Märkligt. För fem år sedan var han bara fem år och en busig, men snäll liten pojke. Tiden har rusat iväg och det ger mig lite obehagliga perspektiv om hur snabbt som man åldras. Särskilt när man redan är ”gammal” som jag är. Efter att jag fyllde trettio så har åren fullständigt rusat iväg. Läskigt är det. Så Max, ta vara på tiden och livet. Ha kul och älska hellre än hata. Sprid värme och omtanke och fortsätt vara en go kille! Kom upp till Stockholm och ta en öl med mig på Debaser nån eftermiddag. Grattis Max!!

Tagged with: , ,

Kommentera

