Haväng

EU-kompass

Posted in Samhälle by Jonas on 11 maj 2009

Är du helt rådvill inför EU-valet? Då kan denna Eu-kompass vara till god hjälp. Jag var skeptisk till en början, men efter att ha gjort testet är jag mer positivt inställd. Kompassen känns helt enkelt genomarbetad och seriös. Testa och var förberedd inför valet. För du tänker väl rösta?

Till EU-kompassen!

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leo said, on 11 maj 2009 at 22:30

    Observera att Aftonbladet censurerar sin version. Använd istället originalsajten:

    http://euprofiler.eu/language/se/

  2. Rättsråttan said, on 14 maj 2009 at 21:32

    Hur du censurerar??

    Resultatet (på AB) blev inte riktigt som jag trott… men är nöjd med att SD hamnade längst ner på listan över mina partisympatier!

  3. […] test inför EU-valet och fick samma resultat som det jag gjorde för några dagar sedan i ett annat test. Nu känner jag mig tämligen säker på hur jag ska […]

  4. Robin said, on 25 maj 2009 at 9:49

    Har tagit ett par testar själv nu, denna kändes helt klart mest genomgripande och gav en bra överskådlig bild i slutet.

    Självklart ska jag rösta, även fast jag måste ta mig till ambassaden😉


Kommentera

