Haväng

Testa dig inför EU-valet

Posted in Samhälle by Jonas on 21 maj 2009

Jag gjorde DN´s test inför EU-valet och fick samma resultat som det jag gjorde för några dagar sedan i ett annat test. Nu känner jag mig tämligen säker på hur jag ska rösta.

Gör DN´s test här.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jörgen said, on 31 maj 2009 at 10:28

    KASS TEST I DN.. SD VAR JU INTE MED

  2. Jonas said, on 31 maj 2009 at 11:42

    Skriver man med versaler så förstår jag varför man röstar på SD.

  3. Sofia said, on 03 september 2010 at 8:19

    Ja, varför är inte SD med? Valfusk…..!!!


Kommentera

