Haväng

Ambivalent

Posted in Allmänt, Andra bloggar, Djur by Jonas on 29 maj 2009

Jag har under veckan varit väldigt ambivalent inför att införskaffa en hoj, en sk storscooter. Igår avsade jag mig min beställda Mp3:a, men idag har jag inte gjort annat än suktat. Jag ska bestämma mig definitivt under helgen sen får det vara nog med vånda. Apropå vånda så längtar jag alltid efter att skaffa hund igen och då en schäfer. Nu har min syster, som haft Borders under några år, gått och skaffat en ”riktig” hund på nytt. Hennes sambo hade iofs en schäfer innan och Eva-Lena har haft en schäfer tidigare, men nu är det alltså åter dags och jag hoppas och tror att hon kommer lyckas träna upp en riktigt bra och trevlig brukshund. Min syster är en duktig fotograf också och ni kan se många bilder i hennes fotogalleri som ni hittar via hennes fotoblogg eller här nedan. Vill ni ta snygga bilder på era vovvar, småttingar eller annat så fråga henne snällt. Ni blir nog inte ruinerade.

Eva-Lenas fotoblog

Eva-Lenas fotogalleri (många, många fina foton)


      Min systers nya fyrbenta brukskompis Zkipper.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eva-Lena said, on 30 maj 2009 at 4:42

    Tack, för dom fina orden bro🙂 Försöker ringa i eftermiddag/kväll, önskar dig en fin solig lördag och att du inte grubblar ihjäl dig över ”vad göra, inte göra” i hojfrågan😉

    Kram sis


Kommentera

