Haväng

Köper en Piaggio Mp3 400

Posted in Allmänt by Jonas on 30 maj 2009

Nu har jag velat fram och tillbaka i drygt två veckor. I söndags var jag säker på att jag skulle ha min beställda Mp3:a. I torsdags avbeställde jag den. Idag vill jag åter ha den. Jag har dock inte vågat ringa till Per på Globen MC och beställa den igen… Jag får dyka upp där i veckan och casha upp så rak i ryggen som jag bara kan. Eller ska jag vänta…? Näe, jag kastar mig nu. Man måste förverkliga sina drömmar medan man kan. På tisdag-onsdag hoppas jag ni kan få besked om jag är on the road eller inte.

Ni kan eventuellt läsa mer sen i min andra blogg.

Kommentera

