Haväng

Ingen Brusan ikväll

Posted in Allmänt, Hälsa, Media by Jonas on 05 juni 2009

Hela veckan har jag laddat för Bruce Springsteen som jag skulle se ikväll, så går jag och blir sjuk. Idag. Vaknade i morse med halsont. Väl hemma från jobbet kunde jag bara konstatera att jag har feber och att Brucan får spela utan mig i publiken. Han får helt enkelt gilla läget. F*n, som jag sett fram emot den här kvällen. Men jag önskar mina vänner på Stadion en sjuhelsikes bra konsertkväll! Nu måste jag bli frisk till på måndag/tisdag då jag förhoppningsvis kan hämta ut min maxiscooter. Registreringsskyltarna från vägverket har ännu inte kommit till Globen Mc. Åh, helvetes skit. Varför kunde jag inte bli sjuk imorgon? Eller ännu bättre, inte bli sjuk alls…

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Linda said, on 06 juni 2009 at 10:23

    Meh! HAllå? kunde du inte lämna halsen hemma?

    Du missade verkligen nåt! Helt uderbart, dansade konstant i tre timmar

    Hoppas du blir frisk snart

  2. Pussy fatale said, on 06 juni 2009 at 11:26

    du missade säkert inget!


Kommentera

