Haväng

Mår bättre idag

Posted in Allmänt, Hälsa by Jonas on 06 juni 2009

Har legat mest hela dagen och mår bättre nu. Febern är som bortblårt och jag har inte längre ont i halsen. Skum tvådagarssjuka. Reine lyckades kränga min biljett igår för 400 krnor så jag gick bara 200 back. De pengarna kan jag nu lägga på bensin till nya hojen.😉 Men hag är himla sugen på att försöka få en biljett till Brusan till imorgon. Jag tror Jungleland kommer spelas då och att konserten blir historisk på flera plan. Jag har magkänsla för klassiska konserter.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Susanne said, on 09 juni 2009 at 21:13

    Tråkigt att du missade konserten, det gjorde jag med – fick inte tag i biljetter….
    Har istället lyssnat här http://www.youtube.com/watch?v=IQ2cnzCedZs&feature=fvhl
    Suck vad bra!

    Krya på dig! / Susanne

  2. Robin said, on 09 juni 2009 at 21:45

    Inte kul att behöva ställa in sånt man sett fram emot länge:-/

    Antar av din brist på uppdatering att du inte lyckades få biljetter till hans andra spelning.


Kommentera

