Haväng

Hojen parkerad i garaget

Posted in Andra bloggar, Bloggtips by Jonas on 11 juni 2009

Äntligen har jag hämtat ut min mc-scooter. Tog en underbar tur i Stockholm ikväll, då det kanske var sista chansen på några dagar, då det ska bli ruskväder redan från imorgon och över hela helgen.😦 Men annars är jag glad idag.🙂 Läs mer i min andra blogg; Scooterbloggen.

08_Piaggio_MP3_400_dash

Tagged with: ,

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. anki/barbakvinna said, on 13 juni 2009 at 10:44

    VI får hoppas på att vädret blir bättre… men det ser ut som att det ska finnas chanser till sol imorgon..

  2. Jonas said, on 13 juni 2009 at 14:43

    Vi hade bra väder. Mulet, men varmt och skönt. Och inte en regndroppe. Först på vägen hem började det regna. Så jag är nöjd med dagen, vädret och med hojen. Det har varit en riktigt bra dag!🙂

  3. susannejohansson said, on 16 juni 2009 at 10:50

    Inte ett moln, så långt ögat kan nå. Inte en droppe regn på en enda dag😉
    Kör så det ryker!


Kommentera

