Haväng

Galet skönt

Posted in Allmänt, Hälsa by Jonas on 29 juni 2009

Vaknade tidigt i morse och tog en skön promenad på fyra km. Sen hade jag ett inplanerat besök av en intervjuvare från SIFO som hade typ 500 samhälls- och EU-frågor. När vi var klara var det två timmar kvar till Söderlings match mot Federer i Wimbledon och jag bestämde mig för att ta ännu en promenad á fyra km. Hann precis hem till matchstart. Jag dryper av svett, men känner mig nöjd med mig själv. Ska strax sätta på lite färskpotatis och duka fram lite sill. Ikväll kanske det blir en sväng med hojen till Sigtuna. Har inte varit där tidigare, i Sveriges äldsta stad. Lär vara sevärd i alla fall.

Kommentera

