Haväng

Lejontornet

Posted in Mat och dryck by Jonas on 19 augusti 2009

Idag tog jag mig till Lejontornet och uteserveringen Lejonbaren tilsammans med några kollegor. Jag och en kollega åt kantareller på toast, medan de övriga åt inbakad forell och lammkorv. Kantarelltoasten var helt fantastisk! Jag har ätit många genom mina dagar, men här satt den som en smäck. Toppbetyg. Jag provade även forellen som smälte som smör i gommen. Underbar! Så slutligen smakade jag på lammkorven som var köttig med ett perfekt motstånd. Toppbetyg även där. Jag kan inte annat än varmt rekommendera Lejontornets uteservering Lejonbaren. Bra service och trevlig miljö. Enda minuset ger jag till mig själv som alltför sent på sommaren upptäckt denna pärla!

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sjösteen Eva-Lena said, on 26 augusti 2009 at 11:35

    Mmmm, så gott det låter!!

    Kram Sis


Kommentera

