Haväng

Mycket hoj nu

Posted in Allmänt by Jonas on 02 september 2009

Just nu kretsar det mesta av min fritid kring hojar, körskola, teoriprov och uppkörning. Men nu ser jag ljuset i den trots allt korta tunneln. Har kört fem lektioner och idag sa min lärare att jag är klar för uppkörning.🙂 Så nu ska jag inom kort göra teoriprovet och sen köra upp. Liite nervös är jag. Inte så mycket för uppkörningen. Teoriprovet är värre. Men det ska väl gå bra med lite aktivt tragglande i körskoleboken.

Så snart A-kortet är i min hand ska jag börja leta efter en ny hoj till nästa säsong. Just nu lutar det åt en custom, en så kallad glidare, som kan ta mig till Göteborg, Skåne och Europa. Jag är väldigt nöjd med min Piaggio Mp3 400 cc, men den räcker inte till, rent fysiskt, för riktiga långturer. Läs gärna mer i min hojblogg.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Junitjej said, on 06 september 2009 at 11:32

    Lycka till med uppkörningen!!

  2. Sjösteen Eva-Lena said, on 07 september 2009 at 18:40

    Säger också lycka till med uppkörningen, det fixar du🙂

    Nu får du kika på min nya fotohemsida och säga vad du tycker, länk finns på min blogg…

    Kram Sis

    ps, jag kan inte se bilden i det här inlägget

  3. Sjösteen Eva-Lena said, on 07 september 2009 at 18:41

    Jag surrar i nattmössan, jag kan visst se din bild🙂


Kommentera

