Haväng

Piaggio MP3 400 säljes

Posted in Allmänt by Jonas on 17 september 2009

Jag säljer nu min Piaggio Mp3 då jag inom ett par veckor kör upp för A-kort och då tar klivet upp till en större motorcykel. Jag är otroligt nöjd med min MP3 som inte har några som helst brister. Den är oerhört lättkörd och passar såväl i stan som på kurviga vägar på landet. Även på motorväg går den mjukt och fint. Men där vill ju ingen biker köra mer än då det är absolut nödvändigt. Börjar med att kolla intresset här på bloggen. Om någon vecka eller två går den ut på Blocket till ett högre pris.  Är du seriöst intresserad och ingen däcksparkare, så hör av dig. Trevlig köpare får den till ett trevlig pris.🙂 Maila namn och telefonnummer till jonas62@msn.com så ringer jag upp dig.

Fakta
Hoj
Piaggio MP3 400cc
Årsmodell 2009
Uthämtad juni-09
Mil ca 350
Service 100-milaservice gjord
Nypris 94 000
Var Stockholm 

Drar cirka 0.4 l/mil och kostar cirka 2300/år i försäkring (helförsäkring). OBS! Får köras med B-körkort (!)

ViewImage

Tagged with:

Kommentera

