Haväng

Uppdaterat i korthet

Posted in Allmänt by Jonas on 26 oktober 2009

Har varit dålig på att skriva här. Har dock skrivit lite i min andra blogg.

MP3:an är såld och jag har köpt en ny ”riktig” motorcykel. En Triumph America. Känns skönt att ha hojen fixad och körklar när våren gör sitt återinträde även om den känns oändligt avlägsen just nu.

Förhoppningsvis skriver jag lite mer här om värdsliga ting under hösten/vintern. Men just nu är jag uppfylld av just hojåkartankar och glädjen av att ha en ny hoj.

Vad gör ni?

XJM096-1001
Min nya hoj.🙂

Tagged with:

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. alltidaldrig said, on 27 oktober 2009 at 12:44

    angående omröstning. så här gjorde jag. Gå till redigera omröstningen, tryck fram html koden kopiera shortcode. Gå sen till utseende och widget. Leta dig fram till text klistra sedan in shortcodeen.

  2. Linda said, on 29 oktober 2009 at 6:58

    Jag saknar dig här…

  3. Jonas said, on 30 oktober 2009 at 22:36

    Linda; jag saknar dig. Alltid!😉

  4. Linda said, on 03 november 2009 at 22:08

    en dejt snart kanske`? Måste ju få komma å titta på Bonnie😉

  5. Jonas said, on 03 november 2009 at 22:15

    Linda; hade hoppats på en sista riktigt fin höstdag för att plocka upp dig för en liten tur på Stockholms gator. Men det kanske får dröja till våren. Och då får du åka med på en av våra härliga dagsturer ute på vischan.🙂

    Men visst är det dags för en dejt. Du kan komma förbi någon eftermiddag, så kan vi gå och äta på Svejk eller någonstans sen.😉

  6. Linda said, on 07 november 2009 at 8:06

    Låter toppen, vi kanske kan dricka lite glögg och beundra din nya familjemedlem?

  7. Karl said, on 12 maj 2012 at 15:27

    Apsnygg hoj!


Kommentera

