Haväng

Bakfull

Posted in Allmänt, Mat och dryck by Jonas on 14 november 2009

Tänkte kliva upp tidigt i morse för att åka ut till fotomässan, men vaknade först klockan tolv… Var på surströmmingsfest igår kväll hos en kollega. Åt en surströmmingsrulle innan jag gav upp och fortsatte med min inköpta rostbiff. Surströmming är INTE gott. Har provat det nu cirka sex gånger genom åren och varje gång undrar jag varför jag provar det igen. Det blev också en hel del snapsar… Jag dricker normalt inte sprit mer än några whisky då och då, så de satte sig ordentligt i kroppen. Någon fotomässa blev det således inte idag. Istället tog jag en timmes promenad på Söder utan att se folk i ögonen… Varför har man bakfylleångest? Kvällen igår var bara lyckad och ingen gjorde bort sig. Ändå ska man må dåligt. Fattar det inte. Och så all denna skit på teve en lördagskväll! Måste vara sämsta tevetablån på hela veckan. I princip inte något att se. Hatar program som dansbandskampen och körslaget. Ska försöka hitta någon dokumentär på Svt Play och koka mig en kopp te.

Kommentera

