Haväng

Jan Emanuel

Posted in Samhälle by Jonas on 05 mars 2009

Varför litar jag inte en sekund på Jan Emanuel? Att försöka sko sig på bostadsbristen är vidrigt i sig. Är man politiker är det än vidrigare. Är man dessutom blivande riksdagsman med en lön som skulle få de flesta att dregla, så stinker det. Jan Emanuel; du kan be om ursäkt och gråta ut om hur mycket du ångrar dig, men jag ger dig fingret. Jan Emanuel Johansson har visat att han saknar omdöme och fullständigt skiter i sina många bostadssökande väljare. Nej, du får aldrig min röst, Jan Emanuel.

jane1

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 05 mars 2009 at 21:01

    Min har han aldrig haft!!

  2. BountyLady said, on 06 mars 2009 at 3:59

    Å S kommer aldrig mer att få nån röst av mej heller!
    😉

  3. lilalili said, on 06 mars 2009 at 11:16

    Jag är tillbax och är glad att du oxå är här 😉 Jag tycker om att läsa dina sanningar – även om de är obehagliga ibland!
    Jag önskar dig en bra helg! Kramis

  4. Elin Andersson said, on 25 mars 2009 at 19:54

    Jan Emanuel ”ockraren” Johansson borde kandidera som bostadsminister!

    Jan + Mona ”fifflaren” Sahlin + Bonus ”Wanja” kommer att bli Alliansens bästa vallokomotiv.


Lämna en kommentar